ZWROT

W przypadku zakupu internetowego każdy kupujący ma prawo dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w posiadanie zakupionego towaru.

Po upływie 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, każdy przypadek zwrotu będzie rozstrzygany indywidualnie. Jeżeli zakupiony produkt Ci nie odpowiada, ale minął już termin zwrotu, to mimo wszystko skontaktuj się z nami – zobaczymy, co da się zrobić.

W przypadku zakupu produktu w sklepie stacjonarnym każdy kupujący ma prawo dokonać zwrotu zakupionego towaru bezterminowo, a zwrot środków zostanie wykonany na kartę klienta.

Środki na karcie klienta można wykorzystać w sklepie stacjonarnym bądź internetowym.

Aby skorzystać z prawa do zwrotu zakupionego towaru, należy poinformować sklep RT MOTO o swojej decyzji. Informację należy przesłać wraz z towarem i formularzem zwrotu na adres sklepu, bądź drogą elektroniczną.

Wypełnienie formularza zwrotu nie jest obowiązkowe, ale znacznie ułatwia nam pracę i przyśpiesza cały proces.

Zwrotu środków finansowych dokonujemy w terminie maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru. Jednak w większości przypadków zwrot będzie wysłany znacznie wcześniej.

Zwrotów dokonujemy przelewem na wskazany przez klienta nr konta,  gotówką lub na kartę w sklepie stacjonarnym, aby otrzymać gotówkę prosimy o informację przynajmniej dzień wcześniej.


 

REKLAMACJA

Jeżeli zakupiony u nas produkt zostanie uszkodzone lub nie będzie spełniał warunków określonych w umowie, można go reklamować.

Każdy produkt podlega minimalnie 24-miesięcznej gwarancji, niektóre nawet 5 lat. Warunkiem przyjęcia reklamacji są wady niespowodowane złym użytkowaniem towaru. Reklamowany towar musi być wyczyszczony oraz reklamujący musi posiadać dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury. Prosimy także o wypełnienie formularza reklamacyjnego.  Wszystkie pytanie dotyczące reklamacji można kierować na pocztę: reklamacje@rtmoto.pl

 

WYMIANA

Podstawowym warunkiem wymiany jest to, aby wymieniany towar nie był używany, nieuszkodzony oraz odesłany w oryginalnym opakowaniu. Wraz z odsyłanym produktem należy wysłać dowód zakupu (paragon, faktura) oraz wypełniony formularz wymiany – jego wypełnieni przyśpiesza proces wymiany.

 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek pobraniowych bez wcześniejszego ustalenia.

Przed dokonaniem jednej z powyższych czynności najlepiej będzie skontaktować się z nami w celu ustalenia szczegółów. Jesteśmy dostępni pod numerami tel 537 455 466 lub 530 985 942. Można także skontaktować się z nami drogą mailową: sklep@rtmoto.pl lub reklamacje@rtmoto.pl